poniedziałek, 21 listopada 2011

Tak to ze mna jest

Zalozylam tego bloga prawie tydzien temu, a nie mialam czasu tak naprawde nic napisac.
Od poczatku, dwa slowa o mnie. Mam na imie Iza. Mieszkam obecnie we Francji. Wczesniej mieszkalam w Wielkiej Brytanii cztery lata. Wczesniej we Wroclawiu. Zawodowo zajmuje sie matematyka, w wolnym czasie gotowaniem i pieczeniem, z naciskiem na desery. Od wrzesnia probuje diety "paleo", wiec przyzadzanie deserow jest wyzwaniem i jeszcze nie opanowalam w pelni tej sztuki, ale probuje. W tym wlasnie miejscu chcialabym opisywac moje zmagania z deserami i innymi daniami.
Aby gotowac, potrzebna jest kuchnia. We Francji mieszkania, ktore sie wynajmuje sa zazwyczaj puste, takze udalo mi sie z moim mieszkaniem, ktore jest wyposazone w szafki kuchenne, lodowke, stol, krzesla, kuchenke i uwaga, uwaga nowy piekarnik! Nadal niestety brakuje mi podstawowych przyrzadow. Na przyklad w planach byly dzisiaj ciasteczka cynamonowe, ale nie mam otwieracza do puszek, sklep mi zamkneli o 18, wiec ciasteczka musza poczekac do jutro.

Oto moja kuchnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz